Purple Nails with Glitters. Lovely UV Shine, Nr 6 .

15:12:00






Witam serdecznie !

Cześć Dziewczęta ! Zawitałam w końcu na bloga po bardzo dłuuuuugim czasie z nowym kształtem pazurków. Brak nowych postów wiązał się z barkiem czasu i brakiem dostępu do internetu. Nadszedł jednak czas i wzięłam się w "garść" aby sklecić coś na bloga ;)   
Niedługo święta, więc trzeba będzie wybrać się na zakupy, oczywiście również te drogeryjne ;) 
Buziaki dla Was wszystkich Kochane :* 


Dzisiaj w roli głównej lakier Lovely UV Shine nr 6 .
Lakier ma piękny kolorek, bardzo szybko schnie i długo utrzymuje się na paznokciach.












You Might Also Like

2 komentarze

  1. Dzień dobry chciałam zapytać, czy sprawdzałaś może czy świeci on w ciemnościach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie zauważyłam tego ...

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com