Something new ! Let's go to the party ! 'Świecidełka'

17:20:00







Witajcie ponownie !

Zaczynamy od początku ! Niestety zrezygnowałam z poprzedniego bloga, szczerze ? Sama nie wiem dlaczego :D 
Mam nadzieję, że przy tym wytrwam długo !

Miłego oglądania nowego bloga :)




Co użyłam ?
  • Eveline, Paznokcie twarde i lśniące jak diament - jako baza pod lakier,
  • Lovely, UV Shine, nr 6 - do końcówek,
  • Vollare, Aisha - jako pyłek na Lovely,
  • Złote plasterki 'miodu' do zdobienia
  • Wibo, Express Growth, nr 34 - do kreseczek i kropeczek 
  • Lovely, Classic, nr 20 - jako top :)
Mam nadzieję, że zdobienie się podobało :)

Buziaki :*


You Might Also Like

0 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com