Back to black, czyli czerń od MySecret nr 121 & piękny brokat Blink Blink od Lovely nr 1 :)

16:06:00



Witajcie !

Dzisiaj postawiłam na połączenie pięknej czerni MySecret z cudownym brokatem Lovely.
Lakiery idealnie do siebie pasują, uwielbiam takie połączenia, czerni z brokatem, to coś dla mnie :)
Blink Blink kupiłam jakieś 3 miesiące temu i użyłam go dopiero drugi raz :O 

1. MySecret numer 121.

Odcień : 121
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 10 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : 5 dni    
Lakier nie sprawia żadnych trudności, łatwo się nim maluje, szybko schnie i długo trzyma się na paznokciach. Jedynym minusem jest króciutki pędzelek, który przy dłuższych paznokciach utrudnia swobodne malowanie. 

2. Lovely, Blink Blink numer 1.

Odcień : 1
Gdzie kupić ? : Rossmann
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : jedna warstwa
Trwałość : długo wytrzymuje ;)
Uwielbiam ten brokat, zawiera on różne rozmiary świecących drobinek oraz piękny fioletowy pyłek. Również nie sprawia trudności przy malowania, ma wygodny pędzelek, szybko schnie, długo trzyma, oczywiście minusem jest jego zmywanie, ale to norma przy brokatowych lakierach ;) 

Serdecznie pozdrawiam :*















You Might Also Like

6 komentarze

  1. Omg, gorgeous manicure. I love that glitter nail polish

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten brokat, tylko czarnego lakieru nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten brokat jest genialny ! Świetnie też wygląda na fiolecie od Lovely, UV Shine numer 6 :)

      Usuń
  3. Super ten brokat wygląda na czerni! nie spodziewałam się, że może być aż tak ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Bardzo polubiłam ten lakier :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com