WAKACJE, WAKACJE ! DAJCIE MI JUŻ LATO ! Trochę inaczej :)

19:11:00




Witajcie !

Przepraszam za taką dużą przerwę z blogowaniem, ale było to spowodowane brakiem czasu, dostępem do internetu .. Teraz na głowie mam sporo obowiązków związanych z egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe, który będzie pod koniec czerwca, a zakończenie roku 25 kwietnia. Oczywiście postaram się do 25 kwietnia dodawać swoje stylizacje paznokci, niezbyt regularnie, a tylko raz na jakiś czas, jednak mam nadzieję, że po zakończeniu roku będę miała na to więcej czasu i już będę 'postowała' w miarę regularnie :)  
Myślę, że wybaczycie mi taki obrót sprawy ? :)

A tak poza tematem, to CHCĘ JUŻ LATO !!! :D


Serdecznie pozdrawiam :*

You Might Also Like

0 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com