Astor Fashion Studio, 200 Urban Lolita.

12:34:00




Witajcie ! 

Dzisiaj przybywam do Was z pięknym fioletem od firmy Astor, do zrobienia panterki użyłam lakiery firmy My Secret oraz Sensique.
Jeżeli chodzi o lakier od Astor, to piękny jest tylko kolor i nic więcej. Pędzelek jest standardowy, konsystencja jest lekko gęstawa. Niestety lakier sprawia trudność w rozprowadzaniu go na paznokciach. Produkt ciągnie się, gęstnieje w trakcie nakładania oraz robią się na nim bąbelki, specjalnie zaznaczyłam na zdjęciu. Dziwi mnie, to, że ten lakier jest jednym wielkim dnem, ponieważ firma Astor dostarcza nam produkty dobrej jakości, nigdy nie mogłam narzekać, zawsze było wszystko dobrze, aż do momentu zakupu tegoż oto lakieru. Jedynym plusem jest, to, iż nie barwi płytki i skórek. 
Niestety nie wiem czy kupię jeszcze jakiś lakier tej firmy, a raczej czy użyję, bo mam nowo zakupiony kolejny lakier tej firmy, ale jeszcze nie używałam go, gdyż mam obawy, że będzie z nim tak samo jak z tym fiolecikiem.
Cóż.


Odcień : 200 Urban Lolita
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura, Rossmann
Cena : kupiłam w promocji za 5zł
Pojemność : 6 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : 3 dni   




Odcień : Silver
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : kupiłam w promocji za 3zł
Pojemność : 7 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : 5 dni   



Odcień : 121
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 10 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : 5 dni   











You Might Also Like

7 komentarze

  1. Kolorek fajny,szkoda tylko,że taki kiepski ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, bardzo się zawiodłam na tym lakierze :(

      Usuń
  2. No też mi się zawsze wydawało, że Astor to taka lepsza marka.. No cóż. ale kolor jest piękny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor jest cudowny, szkoda, że tylko kolor ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ten fiolet jest rewelacyjny! Chętnie go zakupie mimo innych wad :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest świetny, szkoda, że jakość słaba

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com