My Secret numer 121

19:22:00




Witajcie ! 
Dzisiaj zawitała do Was piękna, klasyczna czerń od My Secret, towarzyszy jej malonowy róż firmy Sensique numer 167 oraz zwykły brokat posypany na róż. 

Czerń od My Secret bardzo przypadła mi do gustu, uwielbiam kolor czarny, więc nie mogło go zabraknąć w formie lakiery do paznokci :)  Niektórym ludziom czarne paznokcie kojarzą się z subkulturą EMO, a mnie kojarzą się z elegancją, piękną, dojrzałą kobietą.



Odcień : 121
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 10 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : 5 dni    
Lakier nie sprawia żadnych trudności, łatwo się nim maluje, szybko schnie i długo trzyma się na paznokciach. Jedynym minusem jest króciutki pędzelek, który przy dłuższych paznokciach utrudnia swobodne malowanie. Lakier nie barwi skórek ani płytki paznokcia, nie lubię kiedy, któryś z moich 'podopiecznych' robi psikusy moim pazurkom. 



Sensique Strong & Trendy Nails numer 167

Odcień : 167
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : 5 dni   

Na dzisiaj wystarczy ;)
Pozdrawiam serdecznie, buziaki :*









You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo ładny manicure i bardzo fajny blog :) obserwuję, jeżeli masz ochotę zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajne pomysły w zdobieniu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Chociaż mam ostatnio pustkę w głowie i nie bardzo wiem co wymyślać :)

      Usuń
  3. piękna kolorystyka i super pomysł :)

    paulinartnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję ! Miło mi się czyta takie słowa ! :*

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com