Sensique & My Secret

16:27:00

Witajcie Wszystkie Cudowne Istoty !

Dzisiejszym Królem jest piękny Royal Blue firmy Sensique, a jego towarzyszką jest piękna czerń firmy My Secret. Można by powiedzieć, że jest, to prawie klasyczny french... ale nie :) Drugi raz stworzyłam TO dzieło, pół roku temu zrobiłam identyczne zdobienie :) Wczoraj odkopałam zdjęcia starego mani i postanowiła spróbować ponownie. Niestety nie jest, to idealne zdobienie, ponieważ dzisiaj nie jest mój dzień do tego typu zadań. 

Kolor, Royal Blue, często gości na pazurkach mojej mamy :) Zakochała się w nim tak samo jak ja :)

Niestety do mej głowy zawitała Pustka, więc skończę już te 'wypociny' i wrócę za parę dni w lepszej formie do recenzowania lakierów :) 

Pozdrawiam serdecznie :*

PS. U Was też jest dzisiaj taka okropna pogoda ? :(  












You Might Also Like

7 komentarze

  1. Używasz jakiegoś wysuszacza/lakieru nabłyszczającego? :) Masz piękne pazurki, najbardziej podobają mi się pomalowane zwykłym lakierem i odrobiną brokatu, czy co tam nakładasz, i tak się ślicznie błyszczą ;) Ja się ostatnio zawiodłam na Essie i teraz używam Inglota - nie ma co prawda aż takiego blysku, ale o niebo lepiej działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, bardzo dziękuję za te słowa ! :) Niezmiernie mi miło :) Zazwyczaj na pomalowane pazurki kolorowym lakierem nakładam zwykły, bezbarwny lakier firmy Lovely. Kiedyś używałam różnych lakierów utwardzających, ale żaden na moich pazurkach nie radził sobie tak dobrze jak ten klasyczny, bezbarwny lakier :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Super pomysl ;) wpadniesz? inspiracje-pazurkowe.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zdobienie! Mam podobny lakier z firmy ados niestety bardzo mocno barwi paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ! :) Ten też mi barwił kiedyś paznokcie, bo głupia ja, nie używałam pod niego bazy ;) A teraz jest idealnie, odżywka Eveline chroni moje pazury przed przebarwieniami :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com