Sensique Strong&Trendy Nails numer 157.

16:58:00



Witajcie !

Dzisiaj piękny cukierkowy róż od Sensique ! Jestem nim oczarowana ! Tak długo szukałam idealnego cukierkowo-pudrowego różu, a był pod nosem, nie mogę uwierzyć, że do tej pory Go nie zauważyłam :O Aż dopiero wczoraj gdy weszłam do Natury, spojrzałam na szafę Sensique i przed oczami wyrósł mi ten róż. Będę mu wierna do końca życia ! Tak pięknie wygląda na pazurkach, że aż napatrzeć się nie mogę ! Ideał ♥   
Pozdrawiam serdecznie, buziaki :*



Odcień : 157
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : myślę, że standardowo jak wszystkie lakiery tej serii,
 wytrzyma około 5 dni.
 Niestety dokładnie ocenić nie mogę, gdyż dopiero wczoraj go zakupiłam.

Lakier jest świetny, dzięki temu, że pędzelek jest dosyć długi, możemy bez problemu pięknie pomalować pazurki. Jeszcze tak pięknego koloru nie miałam w swej kolekcji! Dziewczyny bierzcie się za NIEGO !
Lakier jest naprawdę godny polecenia ! :)















You Might Also Like

12 komentarze

  1. Świetny jest! Taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kształt, czy to Twoje naturalne paznokcie? Piękny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak, są w 100%. naturalne :)

      Usuń
  3. już go kocham, uwielbiam takie kolory i na pewno zawita w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj zobaczyłam go na Twoich paznokciach i dzisiaj szukałam go w naturze, niestety był tylko jeden i w dodatku rozwarstwiony :/ Naprawdę śliczny jest a z tym brokatem jeszcze lepiej wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, u mnie w 3. naturach też był rozwarstwiony, ale i tak zaryzykowałam i nie żałuję :) Po prostu lakier trzeba dobrze wstrząsnąć i będzie okej :) Lakiery Sensique mają do tego, wewnątrz, specjalną kuleczkę :)

      Usuń
    2. Masz rację, mogłam go wziąć, wtedy przecież była ta promocja -40%,no cóż poczekam na inną promocję :)

      Usuń
    3. No pewnie, jeszcze będą promocje, więc nie jest źle ;)
      Pozdrawiam serdecznie, buziaki :*

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com