Sensique Strong&Trendy Nails numer 167.

17:49:00


Witajcie ! 


Tak,tak, wiem, miałam być dopiero za parę dni... lecz nie wytrzymałabym ;)
Dzisiaj w roli głównej kolejny diamencik od Sensique.  Jak już wcześniej wspominałam, bardzo lubię lakiery tej firmy, są niezwykle trwałe, piękne i nie sprawiają żadnego problemu w 'obsłudze', więc za tak niewielką cenę warto zwrócić na nie uwagę :) 
Firma Sensique słynie z niedrogich ale za to jakich dobrych jakościowo produktów. Z ręką na sercu mogę polecić każdy Ich produkt :)

Pozdrawiam serdecznie ;*
  


Odcień : 167
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : 5 dni   

Szczerze mówiąc, nie przepadam za kolorem różowym, lecz gdy zobaczyłam ten odcień w szafie Sensique, pomyślałam, że muszę go mieć w swej kolekcji nawet gdybym miała nigdy go nie użyć. Powiedzmy, iż, to miłość od pierwszego wejrzenia :)
Lakier jest świetny, dzięki temu, że pędzelek jest dosyć długi, możemy bez problemu pięknie pomalować pazurki. Lakier nie barwi płytki paznokcia, oczywiście lakiery Sensique mają to do siebie, że nie brudzą, ani płytki paznokcia, ani skórek wokół nich :)
Lakier godny polecenia ! :)  














You Might Also Like

6 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com