FARMONA, Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy :) Czyli pielęgnacja włosów :)

11:47:00




Witajcie !

Dzisiaj przychodzę do Was z legendarną odżywką-wcierką, do włosów Jantar. Niestety za dużo na jej temat nie napiszę, ponieważ kupiłam ją dopiero dwa dni temu i wtedy też zaczęłam jej używać. W końcu czas zacząć dbać o swoje włosy i zacząć je zapuszczać :)
Odżywkę kupiłam w aptece za ok. 12 zł, jej konsystencja nie jest typowo wodnista, jest lekko zagęszczona ? o.O Zapach ma męskich perfum ;) Nie pozostaje on jednak na włosach, ciężko aplikuje się ją bezpośrednio z buteleczki, dlatego najlepiej jest przelać ją do jakiejś buteleczki z atomizerem, ułatwi, to aplikację :) Oczywiście na innych blogach znajdziecie pełną recenzję tej wcierki, więc myślę, że u mnie pełna jej recenzja jest zbędna, po co na wszystkich blogach czytać, to samo ? ;) Oczywiście po kuracji podzielę się z Wami wiadomością czy mi pomogła, ale bez recenzji :)

Dzisiaj jest znowu goorrrrrący dzień ... Mam zamiar wziąć się dzisiaj za zrobienie drożdżówki :) No i też porobić zdjęcia nowo nabytych lakierów, z promocji Natury 1 + 1 gratis, aby Wam się nimi pochwalić :D 

Myślę, że moje wypociny nie mają już sensu, więc życzę miłego dnia i do zobaczenia :)
Buziaki :*










You Might Also Like

4 komentarze

  1. Używałam już jantaru, ostatnio kupiłam go znowu bo fajnie działał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomógł Ci trochę wzrost włosów ? :) Mam nadzieję, że u mnie też zadziała :)

      Usuń
    2. Zaczęłam go używać bo miałam problem z wypadaniem włosów, po nim przestały wypadać i wyrosło dużo nowych także polecam :)

      Usuń
    3. Jeeeejku, mam nadzieję, że mi też pomoże :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com