My Secret Nail Polish numer 148 Mint i 104.

20:13:00




Witajcie ! :)

Ech.. cóż za piękna pogoda dzisiaj :) Życ nie umierać :)
Dzisiaj na moich pazurkach zawitała piękna mięta od My Secret wraz z cudownymi mieniącymi perełkami. Bardziej dla mnie jest, to kolor błękitny, aniżeli miętowy, ale to zależy jak światło pada :)
Zakochałam się w obu lakierach ! Pięknie razem wyglądają na pazurach :) Niestety nie będzie dzisiaj pełnej ich recenzji, ponieważ dopiero wczoraj je zakupiłam i nie wiem jak długo będzie się trzymać z nimi mani ;) Ale postaram się za parę dni już dokładnie je zrecenzować :)
Zdjęcia do dzisiejszego posta postanowiłam zrobić na świeżym powietrzu, w ogrodzie :) Myślę, że wyglądają lepiej niż robione w domu :)

Buziaki :*  




Odcień : 104
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 8 zł
Pojemność : 10 ml
Krycie : jedna warstwa starczy
Trwałość : niestety nie wypowiem się na ten temat

Ogólnie lakier pięknie prezentuje się na pazurkach, mani z jego wykorzystaniem jest proste, ale nie banalne. Myślę, że świetnie się sprawdzi w duecie z czernią :) Niedługo spróbujemy tego połączenia :)     



Odcień : 148 Mint
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 8 zł
Pojemność : 10 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : niestety nie wypowiem się na ten temat    

Ten lakier również fajnie się prezentuje. Szybko schnie i wszystko jest okej, ale przy dłuuugich pazurach ciężko będzie operować krótkim pędzelkiem, jaki ma ten lakier ( pozostałe też mają ), co nie zmienia faktu, iż lubię lakiery oferowane przez firmę My Secret :)


















You Might Also Like

12 komentarze

  1. mam dosłownie kilka lakierów My Secret, ale te dwa są moimi ulubieńcami :D pięknie to wygląda! cudne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tylko kilka, do tej pory moim ulubieńcem był lawendowy, a teraz jeszcze te doszły :) Dziękuję ! Można powiedzieć, że prawie co tydzień zmieniam ich kształt :D

      Usuń
  2. Widziałam tą miętę w drogerii i też bym jej tak nie nazwała, za to ten drugi jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, koloru do nazwy nie dopasowali za bardzo ;p niemniej jednak ładnie wygląda :) A ten drugi jest rewelacyjny ! :)

      Usuń
  3. też mam 104, jestem bardzo zadowolona, szukałam lakieru z takimi drobnymi flakesami :) a zdjęcia mega, wyraźne i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się aby takie właśnie były :) Taaaaak, lakier jest genialny :) Myślę, że często będzie towarzyszył innym moim lakierom :)
      Pozdrawiam, buziaki :*

      Usuń
  4. Kurcze ;( nie mam jeszcze żadnego lakieru z My Secret, a takie są piękne ;) ale to dlatego, że nigdzie u mnie w sklepach nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, kolory mają piękne i nawet długo się trzymają :) Hmm one są dostępne w Naturze, więc tam musisz popatrzeć :) Buziaki :*

      Usuń
  5. dopiero znalazłam Twojego bloga, przejrzałam kilka postów, ale już wiem, że wpadać bedę częściej ;) bardzo mi się u Ciebie podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję :) Niezmiernie się cieszę :) Miło czyta się takie słowa :) Buziaki :*

      Usuń
  6. Flejksy na miętce prawie niewidoczne - dopiero pod odpowiednim kątem i światłem widać ładny pobłysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, ze na zdjęciach w ogóle nie ujmę tych flejksów ;)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com