Nominacja do Liebster Blog Award.

13:53:00





Witajcie !

Dzisiaj po długim czasie znalazłam w końcu czas na, to aby odpowiedzieć na pytania towarzyszące nominacji do Liebster Blog Award.
Nominację otrzymałam od  patuuem.blogspot.com :) Dziękuję jej za to :)

Przejdźmy do rzeczy.
''Co to takiego jest Liebster Award?  Otóż:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

Pytanie : tylko skąd ja wezmę teraz aż 11 blogów ? :O
No cóż, będzie mniej ;)

Bierzmy się za odpowiedzi :)

1. Kolor jaki najczęściej gości na Twoich paznokciach?
- Hmm.. zależy od nastroju lub od tego, który pierwszy wpadnie mi w ręce :)
2. Makijaż delikatny, naturalny czy może wyrazisty, kolorowy?
- To akurat zależy od okoliczności i również od nastroju. Ostatnio w ogóle się nie maluję, ponieważ nie mam na to ochoty, a mój ukochany i tak woli mnie bez makijażu :) 
3. Posiadasz jakieś zwierzątko? Jakie?
- Niestety nie mam żadnego pupilka :(
4. Trzy kraje, które chciałabyś zwiedzić?
- Indie, Egipt i Turcję :)
5. Preferujesz zakupy w sklepie czy w internecie?
- W sklepie, zwłaszcza w drogerii :D
6. Góry czy może morze? :)
- Zdecydowanie morze :)
7. Film czy książka?
- Hmm .. raczej film :)
8. Ulubiony owoc/warzywo?
- Owoc, to banan i truskawka, a warzywo, to chyba ogórek :)
9. Jakie 3 rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę i dlaczego akurat te?
- Telefon komórkowy, krem nawilżający i gumkę do włosów :D Dlaczego ? Dlatego, żebym mogła utrzymać  kontakt z ukochanym i z mamą, bez kremu nie wyobrażam sobie początku i końca dnia, a rozpuszczone włosy mnie strasznie denerwują :)
10. Opisz siebie w 3 słowach.
- Mała, wredna i uparta :)
11. Wolny czas spędzasz aktywnie czy wolisz poleniuchować? :)
- Raczej wolę poleniuchować z moim ukochanym :) 

Ech, udało się ! :D 

Blogi, które nominuję:

Pytania dla Was :)
1. Najpiękniejszy dzień w życiu ? 
2. Ulubiona potrawa ?
3. Twoja największa wada?
4. Jakiego typu ludzi nie lubisz ?
5. Ulubiony podkład do twarzy ?
6. Jakie są Twoje wymarzone wakacje ?
7. Co sobie cenisz u innych ?
8. Lubisz malować paznokcie ?
9. Ulubiona pora roku ? Dlaczego ?
10. Ulubiony gatunek muzyczny ?
11. Ulubiony kolor ? 

Pozdrawiam serdecznie i czekam na odpowiedzi :)
Buziaki :*

You Might Also Like

8 komentarze

  1. również dziekuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawe odpowiedzi :D a 10 to jakbym o sobie czytała :D
    dzięki za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, 10. to mnie idealnie opisuje :D Nie ma za co :) Miło, że mnie wytypowałaś do takiej fajnej zabawy :)

      Usuń
    2. Nie ma za co:)
      P.s. rozowe ombre wyszlo Ci super!:)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo :) Miło czyta się takie słowa :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com