Sensique Strong&Trendy Nails numer 157 i 167 .

20:33:00





Witajcie !

W końcu po długim czasie nowe zdobienie z recenzją :)
Dzisiaj w roli głównej dwa cudowne róże od Sensique, które tworzą razem zgrany duet w cukierkowym, słodkim ombre :)
Mam nadzieję, że mani chociaż w małym stopniu się podoba. 

Nareszcie też zawitała do mnie piękna pogoda ! Jutro zdjęcia z genialną Pauliną i oczywiście odwiedziny w Naturze w celu nabycia nowych perełek od Sensique, My Secret i Essence, które można jeszcze jutro nabyć w promocji 1+1 gratis :) Także będzie czym malować pazury :D

Buziaki :*  


Sensique Strong&Trendy Nails numer 157.

Odcień : 157
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : standardowo 5 dni.

Lakier jest świetny, dzięki temu, że pędzelek jest dosyć długi, możemy bez problemu pięknie pomalować pazurki. Jeszcze tak pięknego koloru nie miałam w swej kolekcji! Dziewczyny bierzcie się za NIEGO !
Lakier jest naprawdę godny polecenia ! :)




Sensique Strong&Trendy Nails numer 167.

Odcień : 167
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : 5 dni   

Szczerze mówiąc, nie przepadam za kolorem różowym, lecz gdy zobaczyłam ten odcień w szafie Sensique, pomyślałam, że muszę go mieć w swej kolekcji nawet gdybym miała nigdy go nie użyć. Powiedzmy, iż, to miłość od pierwszego wejrzenia :)
Lakier jest świetny, dzięki temu, że pędzelek jest dosyć długi, możemy bez problemu pięknie pomalować pazurki. Lakier nie barwi płytki paznokcia, oczywiście lakiery Sensique mają to do siebie, że nie brudzą, ani płytki paznokcia, ani skórek wokół nich :)
Lakier godny polecenia ! :)  







You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo ładne ombre - świetnie wyszło połączenie tych dwóch kolorków :)
    Obserwuję, bo bardzo mi się tu spodobało :]

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com