Sensique Strong&Trendy Nails numer 161.

20:23:00




Witajcie !

Dzisiaj przychodzę do Was z pięknym błękitem, który gościł już na moich pazurkach (klik) oraz z nowym kształtem pazurków . Poprzednio byłam z niego zadowolona, a teraz jestem zachwycona ! Uwielbiam ! Kolejny fantastyczny kolor z kolekcji Sensique, który zawojował me serduszko ♥ 
A radykalna zmiana kształtu paznokci była spowodowana tym, że krawędź jednego z paznokci mi się odłamała :( Ale teraz nie jest źle :)






Odcień : 161
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : standardowo 5 dni.

Lakier jest idealny tak samo jak pozostałe, więc za dużo nie ma co się rozpisywać :)


Pozdrawiam serdecznie, buziaki :*











You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ładny masz kształt paznokci ^^ Z tym kolorem niebieskim wyglądają bardzo fajnie ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Tak bardzo mi miło czytając takie słowa :)

      Usuń
  2. piękny kształt paznokci i piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) więcej informacji u mnie na blogu ;) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie lakiery z tej firmy:) I kolorek też fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty świetne kolory tych lakierów Sensique wynajdujesz :) Aż kilka z nich będę musiała kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lakiery Sensique uzależniają :D Dzisiaj nabyłam kolejne dwa kolorki i jeden bezbarwny :) W końcu dzisiaj ostatni dzień promocji 1+1 gratis :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com