To już jest koniec. Czteroletnia przygoda.

23:07:00





Witajcie !

Dzisiaj taki odrębny temat, coś innego niż pazurki ;) 
Tydzień temu oficjalnie zakończyła się moja czteroletnia przygoda z technikum logistycznym. Nie będę ukrywała, że niespecjalnie przepadałam za moja klasą, z początkowej trzydziestki, do końca wytrwało 18 osób, wśród, których znalazł się kolega należący do naszej klasy od zeszłego roku. Pomimo złych rzeczy, pozostaną również miłe wspomnienia :) Niezbyt udana studniówka pod względem organizacji, ale przepełniona cudownymi ludźmi, dzięki którym jednak w miarę się udała ♥ Z jednymi będzie się utrzymywało kontakt, a z innymi już nie. Przez cztery lata zżyłam się tylko z trzema fajnymi osobnikami, których serdecznie pozdrawiam :) 
Dużo by tu można się rozpisać, ale po co ? Teraz każdy pójdzie własną ścieżką, zda egzaminy, znajdzie świetna pracę, może pójdzie dalej się kształcić, założy rodzinę za parę lat. Każdy będzie miał teraz inne zmartwienia niż tylko takie, czy uda mu się zaliczyć czy też poprawić dany sprawdzian. Teraz czeka na nas ciężkie, dorosłe życie :)


Pozdrawiam serdecznie, buziaki :* 

You Might Also Like

0 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com