ASTOR Quick'n GO! 45 sec numer 315.

16:47:00




Witajcie !

Dzisiaj przedstawiam Wam przepiękny kolorek od ASTOR. Byłam sceptycznie nastawiona do lakierów tejże marki po wypróbowaniu od nich fioletu. Tamten produkt nie sprawdził się i myślałam, że z tym będzie tak samo .... myliłam się :) 
Lakier świetnie się prezentuje, szeroki i płaski pędzelek nie sprawia żadnych problemów, rzeczywiście schnie szybko tak jak producent, to obiecał, czyli 45 sekund a nawet i szybciej ;) Pomimo tego, że nienawidzę perłowych, stalowych lakierów, to ten przypadł mi do gustu i jestem z niego zadowolona :) Co prawda produkt nie był zakupiony dla mnie, a z myślą o mojej Mamie, która uwielbia takie kolorki i perłowe lakiery :) Spodobał mi się u Mamy na pazurkach, więc również postanowiłam go przetestować. U Mamy często pojawia się na paznokciach :) 

Buziaki :*



ASTOR Quick'n GO! 45 sec numer 315.

Odcień : 315
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura, Rossmann i inne.
Cena : ok. 15 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : standardowe 5 dni.





You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nie przepadam za takimi lśniącymi jak perła itd lakierami, ale zgodzę się, że schną całkiem szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampan! rzeczywiście coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie przepadam za perłowymi,ale faktycznie ten jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com