Essence Colour & Go numer 144 black is black i numer 103 space queen.

18:45:00




Witajcie !

Ależ okropna pogoda ostatnio :/ Jutro i we wtorek egzaminy zawodowe, będzie ciężko, ale trzeba się ogarnąć :D 

Dzisiaj na paznokciach dwa lakiery od Essence. Klasyczna czerń a na niej najcudowniejszy brokat pod słońcem ! Czego nie mogę powiedzieć o czerni ... Najgorszy lakier do paznokci jaki kiedykolwiek miałam ever XD Jest gorszy od fioletu firmy Astor, który również był na blogu, myślę jednak, że o '' black is black '' zrobię osobny post i wszystko dokładnie opiszę. 
Chyba muszę dokupić sobie jakieś nowe kolory od Sensique :D No i jak widziecie, znowu zmieniony kształt paznokci ;p Jakoś nie mogę zdecydować się na konkretny ...  

A tymczasem, buuuuuziaki :*   




Essence Colour & Go numer 144 black is black

Odcień : 144 Black is black
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 7 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : o tym opowiem w osobnym poście.



Essence Colour & Go numer 103 space queen

Odcień : 103 Space queen
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 7 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : jedna warstwa
Trwałość : brokaty długo się trzymają :)
Ulubiony brokat mojej mamy ♥







You Might Also Like

17 komentarze

  1. cudny efekt, taki galaktyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten topper nadaje czerni niesamowitego wyglądu! Szkoda tylko, że baza kapryśna. Dobrze, że ja mam już swoją czerń "idealną" (chociaż i tak mojego Rich Colora ostatnio zamieniłam na młodszego brata z Color Expert).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie czerń na paznokciach, sama, pięknie się prezentuje, ale w użyciu jest problematyczna :/ Ja mam swoją idealną czerń od My Secret i jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. u mnie czerń świetnie się spisuje, kończę już 2 buteleczkę i jak dotąd ni miałam z nią problemu.. a efekt z glitterem jest na prawdę boski ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokacik jest cudowny :3 Ogólnie czerń fajnie się prezentuje... chyba trafiłam na felerną buteleczkę :/

      Usuń
  4. Zakochałam się w tym topie, czemu ja na niego wcześniej uwagi nie zwróciłam? Przy najbliższej wizycie w Naturze naprawię swój błąd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest godzien uwagi :) Nie pożałujesz kupując go :D

      Usuń
  5. Efekt jest wspaniały. Shine bright like a diamond i te sprawy :D
    Niestety zwykłe, czytaj nie brokatowe, lakiery Essence trwałość w większości mają przygnębiającą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię ... jestem sama na siebie zła, że wydałam niepotrzebnie te 7 zł na niego :/ Sam bez topu, trzyma mi niecałe 2 dni xd A z tym brokatem jak na razie utrzymuje się bez większych "ran" ;p Tylko na jednym, na chwilę obecną, pazurku jest odprysk XD

      Usuń
  6. Brokat jest przepiękny ! W połączeniu z czernią wygląda fantastycznie ;) nie miałam jeszcze okazji malować lakierami essence, dopiero teraz mam 3 sztuki, jeszcze niewypróbowane; ciekawe ile będa się trzymać na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miejmy nadzieję, że może Tobie się z nimi poszczęści i nie będą takie felerne jak mój ;)

      Usuń
  7. kiedys robiłam takie połączenie z ciemna sliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten lakier z brokatem ;) Chyba nawet gdzieś go jeszcze mam w mojej 'kolekcji' lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com