Moje małe zestawienie lakierów Sensique :)

14:08:00




Witajcie ! 

Postanowiłam zrobić małe zestawienie lakierów Sensique, które mam w swej kolekcji :) Nie jest ich za dużo, ale zawsze coś. Co jakiś czas staram się powiększać swoją kolekcję, lecz nie zawsze mi to wychodzi i kupuję inny lakier niż planowałam :D No cóż, takie jest życie lakieromaniaczki :D 

Buziaki :*


1. Sensique Fantasy glitter SILVER.



2. Sensique Strong & Trendy Nails numer 157.


3. Sensique Strong & Trendy Nails numer 167.



4. Sensique Strong & Trendy Nails numer 149.


 5. Sensique Strong & Trendy Nail snumer 144.


6. Sensique Strong & Trendy Nails numer 151.



7. Sensique Strong & Trendy Nails numer 161.


8. Sensique Strong & Trendy Nails numer 162.


9. Sensique Strong & Trendy Nails numer 170 Royal Blue.


10. Sensique Strong & Trendy Nails numer 160.


11. Sensique Strong & Trendy Nails numer 100.



You Might Also Like

8 komentarze

  1. jestem ciekawa jak wypadnie 149 na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się prezentuje :) Możesz zobaczyć klikając w nazwę lakieru i zostaniesz przeniesiona do posta o tymże lakierze :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie wolę lakiery z nazwami kolorów zamiast samych numerków. Najbardziej przypadł mi do gustu Royal blue i ten uroczy różyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej zapamiętuję numerki niż nazwy ;) Ten pudrowy róż, to mój ulubiony lakier ever :)

      Usuń
  3. Ładna kolekcja, kusisz niektórymi odcieniami, a ja sobie bana na lakiery chcę zrobić po zakupach w colorowo, haha xD

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com