My Secret Nail Polish numer 113. Przepiękny pudrowy róż :)

17:06:00




Witajcie ! 

Kolejny róż ? Czemu nie :) Kolejny, w którym się zakochałam  ! Dopiero drugi dzień mam go na pazurkach, a już go uwielbiam :) 
Piękny jest, prawda ? 
Myślę, że idealnie nadawałby się do tradycyjnego francuskiego manicure, oczywiście nałożony w jednej warstwie. Jest bardzo jasny i myślałam, że będą potrzebne 3 warstwy do pełnego pokrycia, ale się zdziwiłam, ponieważ wystarczyły dwie standardowe warstwy. Dzisiaj pokazuję go w takim odkryciu, ale planuję zrobić z nim pełne zdobienie i również się z Wami nim podzielić :) Ale następny post będzie o czarnym lakierze z Essence, tak jak obiecałam :)

Lubicie różowe lakiery ? 

Buziaki :*  






Odcień : 113
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 8 zł
Pojemność : 10 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : --

Na paznokciach wygląda jak lakier hybrydowy :)








You Might Also Like

14 komentarze

  1. ładny, delikatny, subtelny, jak ktoś nie lubi mocnego mani - będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się w stu procentach :)

      Usuń
  2. Uroczy kolorek, sama lubię raz na jakiś czas coś bardziej stonowanego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne i takie urocze wydanie różu ;) Nie mam jeszcze nic tej marki, ale wybieram się do Drogerie Natura niebawem, u mnie nie ma niestety, więc pewnie coś fajnego kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona z tych lakierów :) A najlepsze są od Sensique ;)

      Usuń
  4. Śliczny kolor, świetne krycie. Ale w ogóle to świetnie zestawiłaś kolory i wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz tymi lakierami, a moja lista ciągle się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com