Sensique Strong&Trendy Nails numer 151.

02:41:00




Witajcie !

Dzisiejszego dnia przedstawiam Wam piękną, krwistą czerwień od Sensique. Jest to druga czerwień w mojej lakierowej kolekcji :O Nie mam więcej. Lakier jest świetny, ładnie wygląda na paznokciach, zawiera delikatny, złoty shimmer, który widać na zdjęciach buteleczki lakieru, na paznokciach już niestety nie. W rzeczywistości jednak można go zauważyć, ale nie na fotkach :)  

Bezrobocia, ciąg dalszy xd Jutro( właściwie dzisiaj) zapowiada się miły dzień :) 
Buziaki :*


Sensique Strong&Trendy Nails numer 151.

Odcień : 151
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : standardowo 5 dni jak wszystkie lakiery tej serii.













You Might Also Like

12 komentarze

  1. bardzo ładny kolorek, bardzo lubię czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Ja kiedyś nie lubiłam czerwieni na pazurkach, ale teraz uważam, że jest ona takim symbolem kobiecości :)

      Usuń
  2. pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczna czerwień :) Taki kolor mam, ale z innej firmy.
    U mnie dzisiaj też Sensique- pastelowy fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwienie na paznokciach i po nie najczęściej sięgam:) Ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny! Widząc w buteleczce te drobinki myślałam, że na pazurkach też będą tak mocno widoczne, ale na szczęście nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta czerwień jest piękna :) Tylko właśnie szkoda, że ma w sobie złoty shimmer :/

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com