Sensique Strong&Trendy Nails numer 160.

15:59:00





Witajcie !
Ależ dzisiaj jest okropny dla mnie dzień :| Od rana zalatana.. To tu, to tam.. Ale jest skierowanie na staż :) Mam nadzieję, że tym razem się uda :) 

Ale przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj odwiedził Was piękny... brąz ? Hmm nie wiem jak dokładnie określić ten kolorek, jest, to brąz przełamany lekką nutką szarości, zieleni ? Niemniej jednak, bardzo mi się podoba :) Ładnie wygląda na paznokciach :) Łatwo rozprowadza się na płytce, nie barwi, szybko schnie, ogólnie jest bezproblemowy :) A więc, jestem na TAK :D

Buziaki :*


Sensique Strong&Trendy Nails numer 160.

Odcień : 160
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : standardowo 5 dni jak wszystkie lakiery tej serii.






You Might Also Like

18 komentarze

  1. Flejksy super wyglądają na tym brązie, ładne połączenie, nie wpadłabym na to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Miło mi czytając takie słowa :)

      Usuń
    2. Potwierdzam - baza do flejksów wyśmienita ;)

      Usuń
  2. również lubię od czasu do czasu brązy na paznokciach, fleksy genialnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolorek, flakesy mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę zainwestować w większą ilość fleksów :D ;)

      Usuń
  4. piekne urozmaicenie brazu, uwielbiam flejksy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy sama bym go wybrała, ale z tym zdobieniem bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam w sobie nie jest zbytnio interesujący, ale z flejksami cudnie wygląda, tak samo jak z brokatowym topem ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Świetne są, prawda ? ;) My Secret numer 104, cena 7.99 zł :)

      Usuń
    2. Szukam jutro tego lakieru *.*

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com