Sensique Strong&Trendy Nails numer 162.

16:45:00




Witajcie !

Dzisiaj przybywam do Was z kolejnym lakierem Sensique o numerze 162. Na zdjęciach wygląda bardziej niebiesko, a w rzeczywistości jest pięknym, rzucającym się w oczy, turkusem. Jednakże, nie mogę narzekać, bo jak każdy inny lakier Sensique tej serii, jest on genialny !  


Ech.. no i moje paznokcie .. były piękne i długie, a teraz są ... w miarę ładne i krótkie :( Musiałam ściąć, ponieważ paznokcie na obu kciukach się połamały ! Mam nadzieję, że szybko odrosną :)

Na blogu, oprócz moich paznokci, zmienił się również jego wygląd :) Moim zdaniem jest on teraz bardziej przejrzysty :) A Wy co o tym myślicie, jest lepiej ? :)

Buziaki :*

Sensique Strong&Trendy Nails numer 162.

Odcień : 162
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : standardowo 5 dni jak wszystkie lakiery tej serii.















You Might Also Like

10 komentarze

  1. ładne te niebieskości od Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że bardzo lubisz lakiery z tej firmy :P
    a jak zrobiłaś to z tym złotem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, uwielbiam :D
      To złotko, to top z fleksami od My Secret numerek 104 :)

      Usuń
  3. śliczny kolor bazowy i fajne te dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię turkusy, niestety kolor bardzo trudno uchwycić aparatem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również je uwielbiam :) Oj tak, zgadzam się ..

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com