Sensique Strong&Trendy Nails numer 170 Royal Blue.

01:04:00




Witajcie !

 Dzisiaj na pazurkach mały mix ;) Jednak głównodowodzącym jest piękny Royal Blue od Sensique. Pięknie wygląda na paznokciach, idealnie współgra z jakimkolwiek brokatowym topem. Lakier mi się już kończy, jest go trochę na dnie, a to dlatego, że bardzo uwielbia go moja mama i ja oczywiście też, lecz częściej gości na pazurkach mamy :)

Buziaki :*


Sensique Strong&Trendy Nails numer 170 Royal Blue.

Odcień : 170 Royal Blue
Gdzie kupić ? : Drogerie Natura
Cena : ok. 6 zł
Pojemność : 8 ml
Krycie : dwie warstwy
Trwałość : standardowo 5 dni jak wszystkie lakiery tej serii.










You Might Also Like

6 komentarze

  1. piękny! mam coś podobnego z Sensique, nr 165

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, 165 również jest piękny :) Muszę go w końcu kupić :)

      Usuń
  2. Piękny ten kolor, mam podobny z firmy Ados, ale strasznie barwi paznokcie mimo użycia topu :( A ten nie barwi płytki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, ten nie barwi płytki :) Może to dlatego, że daję pod lakier odżywkę, chociaż bez podkładu również nie barwi :) Także śmiało możesz w niego zainwestować ;)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com