AllePaznokcie, ONE! Colour PRO numer 592 , Colour EXCLUSIVE numer 64, Elastic Nails.

17:32:00


Witajcie !


Wiem, miałam być wczoraj, ale niestety nie dałam rady ... 
W końcu  postanowiłam wziąć się za lakiery od hurtowni AllePaznokcie.pl .  Paczuszkę z nimi dostałam już jakiś czas temu, lecz nie miałam zbytnio czasu i chęci się wziąć za nie ;) Jednak nadszedł ten dzień i ... okazały się w miarę ładne . 



Pierwszy neonek, to pomarańcz. Lakier jest dość wodnity, posiada szeroki pędzelek, długo schnie i daje lekki efekt matowienia, bardziej satyny. Niestety nie kryje zbyt dobrze, końcówki prześwitują. Produkt ma kilka minusów, ale jest okej ;) 6.90 zł / 15 ml. 


Piękna neonowa żółć bardziej przypadła mi do gustu :) Szczerze mówiąc, nigdy nie lubiłam lakierów koloru żółtego, jakoś nie przyciągały mojej uwagi, jednak ten lakier bardzo mi się spodobał, nie jest problematyczny w aplikacji, kryje świetnie, posiada w sobie delikatny, srebrny shimmer, który dodaje mu uroku :) Ten lakier polecam każdej z Was ! :) 9.90 zł / 15 ml.


Lakier nawierzchniowy - sztuczny paznokieć w płynie, jest świetny ! Nigdy nie miałam tak dobrego top coatu, schnie w ekspresowym tempie, pięknie nabłyszcza, paznokieć jest twardy . Lakier utwardzony tym preparatem wytrzymuje spokojnie 8 dni, więc jeżeli nie lubicie często zmieniać koloru pazurków, to śmiało w niego zainwestujcie :) CUDO ! 9.00 zł/ 15 ml.









Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

18 komentarze

  1. a tak mi się podoba ten pomarańcz ! A oba ze sobą super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, chciałaś już dawno żeby go zaprezentować ;) Kolorek sam w sobie jest okej :)

      Usuń
  2. świetne mani - świetne kolorki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten top zapowiada się ciekawe! Ja się skusiłam na mokre szkoło i jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny :) Też się nad nim zastanawiałam :)

      Usuń
  4. śliczne kolorki! :) a ta panterka wygląda cudnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdobienie! I te kolory super się łączą ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolorki <3 nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dworze jeszcze bardziej dają po oczach:3

      Usuń
  7. How cute looks your manicure :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com