BIOVAX, Intensywnie regenerująca maseczka.

13:04:00




Witajcie !

Dzisiaj o tym jak wspomagam moje włosy. Ostatnio ścięłam je do ramion, na prosto, ponieważ chciałam je wyrównać po radykalnym, zeszłorocznym cięciu na krótko. Włosy niestety nie rosły mi równo i głupio, to wyglądało gdy miałam rozpuszczone. Jestem teraz bardzo zadowolona z obecnej fryzury i nie żałuję swej decyzji, przynajmniej pozbyłam się zniszczonych końcówek i włosy są równe :)

Maseczka intensywnie regenerująca włosy BIOVAX, jest świetna. Co prawda jest, to moje pierwsze jej opakowanie, ale zanim je zakupiłam, testowałam maskę kupując kilka próbek, które jakiś czas temu oferowała nam siec sklepów BIEDRONKA. Zdecydowałam się na próbki, ponieważ szkoda było mi pieniędzy na coś czego jeszcze nigdy nie używałam i tak naprawdę nie wiedziałam czy będzie służyć moim włosom... Otóż nie zawiodłam się ! Maska świetnie się spisuje! 




Olejki zawarte w masce, łącząc swoje zapachy, sprawiają, że odżywka ma piękną woń. Oczywiście wiem, że to nie zapach ma działać a produkt, jednak kto nie zwraca uwagi na zapach używanych kosmetyków. 



Maska nie sprawia żadnych kłopotów przy jej aplikowaniu na włosy. Świetnie i bez problemu się rozprowadza i oczywiście przez ten czas kiedy, to trzymamy maskę na głowie, możemy podziwiać jej cudowny zapach. Im dłużej trzymamy odżywkę na włosach tym dla nich lepiej. Zapach jej jest dosyć delikatny, ale przy tym bardzo intensywny, jednak nie jest taki jak niektóre zapachy, od których robi nam się niedobrze. Woń zostaje jeszcze długo po zmyciu produktu z włosów. 
Mi akurat ten intensywny zapach nie przeszkadza, a wręcz odwrotnie, bardzo mi się podoba.


Moja opinia ? 
Produkt świetny, wart swojej ceny ( ok. 13 zł/250 ml w Drogerii Natura ), stosuję go regularnie co 3 dni. Jeżeli chodzi o efekt jaki nam obiecuje producent, to zgadza się w stu procentach.
  • włosy są piękne i lśniące, pełne życia i energii, jak prosto z salonu,
  • włosy są odpowiednio nawilżone  i wygładzone, nie puszą się,
  • pięknie się błyszczą,
  • elastyczne ? sprężyste ? hmm, tak, to prawda,
  • jeżeli chodzi o promieniowanie ? tego akurat nie wiem ;)
Myślę, że to na tyle. Za jakiś czas przedstawię Wam kolejny produkt, którym wspomagam swoje kłaczki :)

Buziaki :*








You Might Also Like

2 komentarze

  1. 13 zł to chyba na promocji, zwykle oscyluje w granicach 18-20 zł :v
    Tę wersję miałam i bardzo lubię, ale lepsza okazała się dla mnie wersja do ciemnych włosów, nie dość, że działanie świetne to jeszcze zapach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak :) To było w promocji :)
      Również miałam próbki tej do ciemnych i była świetna :) Oj zapachy to chyba wszystkie mają genialne ♥

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com