Jedziemy do Meksyku :) Kobo Professional .

19:16:00


Witajcie ! 


Dzisiaj pojedziemy sobie do Meksyku :) Ostatnio otrzymałam kolejną paczkę w ramach współpracy, w której znalazły się również lakiery do paznokci. Lakiery mają przepiękne kolorki, będę je Wam pokazywała na przemian z innymi kosmetykami oraz zdjęciami makro. 
Lakier w buteleczce mnie zaintrygował, nie mogłam się mu oprzeć, więc postanowiłam, że to on jako pierwszy pojawi się na moich pazurkach.. Właśnie w w opakowania wygląda bardzo ponętnie.. na pazurkach- moim zdaniem, już nie .. 
Produkt ogólnie nie sprawia problemów przy malowaniu, rozprowadza się bardzo dobrze, kryje ładnie przy dwóch warstwach, schnie szybko. Ideał :) Nie mam co do niego żadnych zarzutów, bo produkt jest świetny, jednak nie podoba mi się sam kolor, w butelce wygląda obiecująco, ale na paznokciach już nie przypadł mi do gustu.
Ogólna opinia ? Uważam, że lakier jest wart uwagi i jeżeli komuś podoba się kolorek, to niech śmiało kupuje :) 9.90 zł / 7,5 ml.








Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

14 komentarze

  1. O nie... Ledwo kupiłam jeden lakier Kobo, który dojrzałam na jakimś blogu teraz chcę następny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten kolorek ;) taki typowo letni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo letni jest :) Mi się akurat nie podoba :)

      Usuń
  3. Średnio przepadam za tymi lakierami, ale kolorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się kolor bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kolor jest trochę inny niż w buteleczce, mam wrażenie, że ciemniejszy na paznokciach wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak właśnie jest ;/ myślałam, że będzie równie ładny jak w buteleczce

      Usuń
  6. kolor spoko, czasem tak jest, że w butelce cudo a na paznokciach już nie, albo na odwrót ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com