Kobo Professional, Ideal Cover Make Up - 405 SUNTANNED.

01:30:00




Witajcie !

Wiem, że ostatnio posty pojawiają się o później porze, ale jest, to spowodowane brakiem czasu i dostępu do internetu. Jednak mam nadzieję, że od następnego tygodnia, wszystko wróci do normy.

Dzisiaj ponownie nie lakierowo, a coś dla cery ;) Kolejny podkład firmy Kobo Professional, tym razem w kompakcie- Ideal Cover Make Up.
W ofercie jest 5 kolorów, a ja Wam przedstawię piękną, ciemną czekoladkę. 


Informacja od producenta :
"Trwały podkład korygujący.
Innowacyjna formuła podkładu polecana do stosowania zarówno w makijażu fotograficznym, wieczorowym jak i codziennym. Idealnie wtapia się w skórę. Kryje niedoskonałości i przebarwienia, wygładza i utrzymuje się na skórze wiele godzin. Zawiera naturalne woski roślinne i witaminę E zapobiegające wysuszaniu skóry, które dodatkowo odżywiają ją i wygładzają." (informacja pochodzi ze strony producenta- Kobo Professional.)

Moja opinia :
Podkład znajduje się w okrągłym, plastikowym pudełeczku z czarnym wieczkiem, nie jest ono zakręcane, a po prostu nakładane, jednak produkt można spokojnie nosić ze sobą w torebce, ponieważ jest ono solidne i nie otwiera się samo. Produkt ma zbitą konsystencję, wydaje się być "tępy" , jednak nie jest on taki. Przy pierwszym kontakcie podkład mięknie i jest kremowej konsystencji, dzięki czemu swobodnie można go nakładać na twarz, bo nie sprawia problemów. Posiadam najciemniejszą wersję, której lepiej używać do konturowania, a nie nakładania na całą twarz, no chyba, że ktoś chce wyglądać słodko niczym czekoladka ;) 
Ogólnie, produkt jest wart polecenia :) Dobrze się trzyma, nie robi plam na buźce, łatwo się rozciera. Podkład lepiej nakładać paluszkami, jest, to najwygodniejsza i najlepsza forma jego aplikacji:) Myślę, że jeszcze kiedyś porównam wszystkie odcienie ze sobą i będę mogła coś więcej o nich opowiedzieć.  

Buziaki :*






Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło, to na moją opinię.



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Miałam go dawno temu :) Podobał mi się efekt jaki dawał ale niestety za dużo z nim zabawy na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na co dzień jest z nim za dużo zabawy, ale raz na jakiś czas warto :)

      Usuń
  2. Wypróbowałabym go na całą twarz, oczywiście w jaśniejszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam;) ja używam zawsze wszystkiego co najjaśniejsze bo jestem strasznym bladziuchem

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com