Kobo Professional, Satin Finish Make Up.

01:00:00




Witajcie !

Dzisiaj coś innego niż paznokcie i lakiery :) 
Coś dla cery. Podkład firmy Kobo Professional, Satin Finish Make Up. 

Podkład ma dosyć gęstą konsystencję- lubię takie, świetnie się rozprowadza, ogólnie nie sprawia żadnych kłopotów przy aplikacji. Myślę, że konsystencja jest jego zaletą, ponieważ sprawia ona, że produkt jest bardziej wydajny. Kolejnym jego atutem jest zapach :) Produkt ma przyjemną woń, lecz niektórym może ona przeszkadzać. Kiedyś miałam okazję użyć- raz, wersji matującej podkładu Kobo, wtedy posiadała ona okropną buteleczkę, z której ciężko było wydostać kosmetyk. Na szczęście producent zmienił opakowania podkładów, z czego się cieszę :) Ale zmieniła się również ich pojemność, z tego co pamiętam, to kiedyś było 40 ml produktu, a teraz jest 30 ml, ale nie szkodzi :) 
Podkład świetnie stapia się z cerą, niestety nie radzi sobie aż tak dobrze z niespodziankami na twarzy, więc trzeba użyć korektora i wtedy jest okej :) Kosmetyk długo utrzymuje się na twarzy, ale już po ok. 2. godzinach świeci się :/ Oczywiście, wtedy idzie w ruch puder matujący i wszystko dobrze się trzyma :)
Oprócz tych dwóch małych wad, produkt jest godzien uwagi i zakupu :) 

Buziaki :*








Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło, to na moją opinię.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. O! Wygląda bardzo fajnie na dłoni, muszę go pomacać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Jak go pomacasz, to od razu będziesz go chciała :D

      Usuń
  2. Z pewnością zwrócę na niego uwagę przy kolejnych podkładowych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne podkłady z Kobo się sprawują, ale ten jest dobry i warto zwrócić na niego uwagę :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com