Lakiery Sensique .

17:17:00


Hej :)


Tym razem na moich pazurach zawitało kilka lakierów Sensique : Look at the sky, Golden sparkle, Gold. 
 Wszystkie lakiery są fajne :) Look at the sky - nie sprawia problemów przy aplikacji, dobrze kryje, nie smuży, posiada delikatny shimmer, a kolor jest idealny ♥ Golden Sparkle z edycji FANTASY - piękny, drobniutki brokacik, który świetnie przyozdobi zwykłe, nudne mani i sprawi, że będzie bardziej przykuwało wzrok :) Gold również pochodzi z edycji FANTASY - lakier jest w porządku, nie sprawia problemów, idealnie nadaje się do zdobień, myślę, że chyba dobrze sprawował by się do stempelków :)
Ogólna opinia ? Osobiście polecam wszystkie z trzech lakierów. Moje opinie są szczere i żadna nie wiąże się z tym, że lakiery otrzymałam w ramach współpracy. Jeżeli je chwalę, to dlatego, że po prostu są świetne, a nie dlatego, iż dostałam je do testowania. Od dawna wiecie, że uwielbiam lakiery Sensique :) 

Buziaki ! :* 










Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

10 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com