Moja pierwsza współpraca !

17:54:00






Witajcie !

Muszę się z Wami podzielić tą wiadomością ! Podjęłam współpracę z trzema markami, które mi zaufały :) Jest, to moja pierwsza współpraca, z której jestem niesamowicie zadowolona i dumna :) Moje ulubione marki zdecydowały się ze mną na współpracę ! ogromnie się cieszę !

Dzisiaj doszła paczka, w której znalazły się produkty do zrecenzowania.
Buziaki :*

Produkty firmy Kobo Professional


Podkład SATIN FINISH MAKE UP with Hydromanil, SPF 15
- 300 NUDE BEIGE
- 301 ALABASTER

Podkład IDEAL COVER MAKE UP 
- 405 SUNTANNED.

Produkty firmy My Secret 


Lakiery z serii HOT COLORS, nowe kolory
- 183 SEA SHELL
- 184 SEA WAVE


Kolorowe i czarno-białe piórka - również nowość
- 186 FEATHER COLOR
- 185 FEATHER B&W



- Matowy utrwalacz lakieru


- Utwardzająca odżywka do paznokci

Produkty firmy Sensique


Lakiery z Limitowanej edycji - WIOSNA 2014
- 179 VIOLET LEA
- 180 WILD STRAWBERRY DREAMS
- 181 FLOWERY MEADOW
- 182 SUNSHINE IN THE TREES
- 183TOUCH OF THE SUN
- 184 MINT MIST 
- 185 LOOK AT THE SKY
- 186 LYING ON THE GRASS







You Might Also Like

20 komentarze

  1. o kurczę zazdroszczę współpracy :) Bardzo lubię te marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażasz sobie jaka jestem zadowolona z tej współpracy :)

      Usuń
  2. Ale super produkty :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, świetna sprawa ;) mam nadzieję, że i mnie to kiedyś czeka w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wierzę w Ciebie i życzę Ci tego :)

      Usuń
  4. nic tylko pogratulować ;) piękne lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jeju ale fajnie ! :)
    a tak z ciekawości, Ty pisałaś do nich o współpracę czy sami Cię znaleźli ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Grzecznie zapytałam jakie warunki trzeba spełniać aby chcieli podjąć współpracę, a Pan zajmujący się tym odpisał, że są zainteresowani współpracą Sensique :) A My Secret i Kobo, to przy okazji :)

      Usuń
    2. Super :)
      Gratuluję Ci :)

      Usuń
    3. Dziękuję z całego serduszka :)

      Usuń
  6. gratulacje! śliczne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje i zazdroszczę po ciuchu bo strasznie lubię te firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również je uwielbiam :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com