My Secret Nail Polish numer 183 Sea Shell w doborowym towarzystwie :)

00:48:00




Witajcie !

Dzisiaj ponownie pazurki :) Na mych ( okropnych obecnie ) pazurkach gości jeden najnowszych kolorów My Secret. Piękny, wyrazisty, a zarazem subtelny pomarańcz :)
Lakier 183 Sea Shell świetnie prezentuje się na paznokciach, nawet ładnie wygląda przy moich bladych łapkach, a na opalonych byłby zniewalający efekt. Lakier ogólnie nie sprawia kłopotów przy malowaniu, do pełnego krycia wystarczą dwie, solidne warstwy. Palec serdeczny i kciuk potraktowałam biało-czarnymi piórkami- również z nowej kolekcji oraz matującym topem. 
Jeżeli chodzi o piórka 185 Black&White, to również nie sprawiają trudności. Szczerze mówiąc, piórka nigdy mi się nie podobały, ale zmieniłam zdanie :) Te są drobniutkie i świetnie się prezentują. Natomiast, jeśli chodzi o top matujący, to efekt matowienia mógłby być mocniejszy, niemniej jednak daje radę :)
Ogólna opinia ? Sea Shell - Ideał, jeden z piękniejszych kolorków, jakie miałam; 185 B&W- świetny; Top matujący- efekt mógłby być mocniejszy słabo matowi ;)
Najbardziej polecam Sea Shell :)

Buziaki :*












Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

18 komentarze

  1. mam te piorka ale jeszcze ich nie uzywalam, razem swietnie sie prezentuja, szczegolnie w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość bardzo przyjemnie się prezentuje :) Ten zmatowiacz daje bardziej satynowy niż matowy efekt i lubi pękać:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Satyna :D I to jest właśnie dobre określenie :)

      Usuń
  3. również bardziej podobają mi się te piórka w macie, chociaż nie jestem ich zwolenniczką, ale może kiedyś zmienię zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie :) Ja zmieniłam swoje nastawienie do nich :)

      Usuń
  4. cudowna jest ta brzoskwinka! :) a z matem wygląda cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczyk ładny, uroczy, taki niby ciepły, ale.. no właśnie te ale :] Paseczki mi się nie podobają, a matowy top o niebo lepszy jest z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się pomarańcz, ale te piórka już nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo :) Nie każdemu musi się wszystko podobać ;)

      Usuń
  7. Sea Shell właśnie dziś zakupiłam, a piórka zdecydowanie nie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, kupiłam ten sea shell, bo tak ładnie wygląda na zdjęciach u wszystkich, a na moich paznokciach efekt jest taki sobie... może jak będzie bardziej słoneczny dzień to mi się spodoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to ten kolorek na zdjęciach wychodzi tak pięknie, ale już na pazurkach jest zwyczajny efekt, więc nie tylko u Ciebie :) Także głowa do góry Słońce :*

      Usuń
  9. Właśnie kupiłam sobie tą brzoskwinkę ;) piórka mnie tak średnio się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com