Niemożliwe ! Założyłam ' fanpage ' ? Chyba zwariowałam :D

13:12:00




Witajcie !

Normalnie niemożliwe się stało ! Założyłam fanpage :O Myślałam nad tym już od dłuższego czasu aż w końcu postanowiłam się zmobilizować i zrobić to. Dużo z Was moje Drogie, ma już swoje strony na Fb, macie już wprawę w prowadzeniu takiego fanpage'a, więc proszę o wyrozumiałość, gdyż ja jestem na chwilę obecną laikiem w prowadzeniu tejże strony, jednakże przyjmę słowa krytyki i postaram się naprawiać swoje błędy :)

Buziaki i zapraszam na fanpage :) :*

  
(wystarczy kliknąć w zdjęcie aby przenieść się na fanpage)

You Might Also Like

10 komentarze

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com