Oliwka do skórek i paznokci AllePaznokcie.pl

00:18:00


Witajcie ! 


Dzisiaj coś do pielęgnacji pazurków i skórek wokół nich. Oliwka o zapachu brzoskwinki :) Preparat ma bardzo słodki, cukierkowy zapach, który oczywiście mi nie przeszkadza. Produkt znajduje się w walcowatej buteleczce, zakręcanej srebrną nakrętką o pojemności 15 ml. Oliwka bardzo szybko się wchłania, nie trzeba jej wsmarowywać, efekt nawilżenia i zapach, utrzymuje się bardzo długo. Myślę, że głównym zadaniem oliwki jest nawilżenie suchych skórek, produkt w tej roli sprawdza się idealnie ! 

Ogólna opinia ? Bardzo gorąco polecam tan produkt każdej osobie, która zmaga się z suchymi i zadzierającymi się skórkami ! Warto zainwestować w ten kosmetyk. 7.00 zł / 15 ml.



Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Bardzo interesująca oliwka :) Ja też mam jedną, ale nie używam regularnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to jest moja pierwsza oliwka. Nigdy jakoś nie miałam do nich przekonania, ale moje skórki są ostatnio w kiepskim stanie, więc teraz stosuję ją po każdym malowaniu i jestem zadowolona :) Pewnie i tak po jakimś czasie przestanę jej używać ;)

      Usuń
  2. Jak będę zamawiać lakier chromowy (nie mogę się im oprzeć *-*) to ją wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie kupiłam oliwkę z Sensique, zobaczymy jak się spisze. PS. Świetny szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie chciałabym ja kupic :) Ojejku, dziękuję ! Starałam się :D Jednak jeszcze nie jest on dokończony ;)

      Usuń
  4. Przypomina mi mój niedawny zakup - podobną z Sensique. Oliwek nigdy dość ;) Czy mi się wydaje, czy tu nowy szablon zagościł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tą z Sensique chciałabym zakupic :D Aaaa dobrze Ci się wydaje moja Droga :) Tamten był nudny :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com