Sensique Strong & Trendy Nails numer 179 Violet Lea.

01:05:00


 Witajcie !


Jeeejku, tyle zaległości na mnie czeka i nie wiem kiedy je nadrobię .. Muszę jakoś się spiąć i to zrobić :)
Dzisiaj wracamy do pazurków, a na nich piękny fiolecik z kolekcji Sensique. Wiecie, że jestem "oddana" lakierom z tej serii, ale to nie ma wpływu na moją opinię i oceniam je sprawiedliwie. Kolorek może i ładny, ale mnie osobiście nie przypadł do gustu, za to mojej mamie bardzo się podoba :)
Lakier, jak i cała seria, nie sprawia problemów, świetnie się rozprowadza, dobrze kryje- 2. warstwy, szybko schnie, same plusy no oprócz kolorku, który sam w sobie nie przypadł mi do gustu ;) Chociaż... no nie jest taki zły ;)

No i wybaczcie mi stan moich pazurków oraz skórek, ale nie miałam czasu ostatnio się nimi zając tak jak dotychczas ;/

Buziaki :*





Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło, to na moją opinię.


You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ja mam brzoskwiniowy kolor z tej serii i okazał się być porażką :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go posiadam , ale jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  2. piękny kolor, z tego co kojarzę GR ma bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny fiolet, podziwiamy go sobie z Beatką z pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała przerwa w pracy na paznokcie nie zaszkodzi :D

      Usuń
  4. Piękny odcień fioletu ;) nie miałam jeszcze nic z tej firmy więc zakupiłam niedawno żółteczka ;) ale jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz zadowolona :) Wszystkie lakiery Sensique są świetne :)

      Usuń
  5. nie wiem czy widziałaś ale na pewno Cię ucieszy to info :P w Naturze jest teraz promocja i lakiery sensique są za 3,99 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, wiem :D Dzisiaj widziałam w necie :D Ale muszę się powstrzymać, bo mam trochę nowych lakierów, które zalegają i muszę je w końcu przetestować :)

      Usuń
    2. ja też ;p ale nie mogłam się powstrzymać i kupiłam ;d

      Usuń
    3. Nie kuś ! Zbankrutuję kiedyś xd

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com