Sensique Strong & Trendy Nails numer 180 Wild Strawberry Dreams.

18:43:00




Witajcie !

Dzisiaj kolejny lakier od Sensique, lakier, który mi się w ogóle nie podoba ( kolor ). Produkt zawiera w sobie złoty shimmer, który jednak nie jest widoczny na pazurkach. Kremowe wykończenie, do pełnego krycia wystarczą dwie standardowe warstwy, szybko schnie, nie sprawia problemów przy aplikowaniu na pazurki. Ogólnie można rzec, że ma same plusy ... ale ... smuży się lekko i zrobiły się bąbelki :/ No nieee.... załamana jestem, pierwszy raz zawiodłam się na lakierze Sensique :( Ale co by nie było i tak je uwielbiam :) Mam nadziej, że reszta lakierów z wiosennej kolekcji sprawi się o niebo lepiej niż ta perełka ;) 
Hmm a może trafiła mi się wadliwa sztuka ? Nie wiem, niemniej jednak, kolor i tak mi się zbytnio nie podoba :) Ale za, to cioci bardzo się podoba :)

Buziaki :*
Jutro zawitam ponownie :)





Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ładny, ale pomarańczowa wersja zafarbowała mi płytkę i będę się od nich trzymać z daleka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, przykro mi. Na zafarbowane paznokcie, nie narzekam, bo jeszcze żaden mi tego nie zrobił, a pomarańczowy mam zamiar spróbować jako następny, ciekawe czy mi zafarbuje czy nie ;)

      Usuń
  2. Piękne mani i ten kolor koralowy *____*

    OdpowiedzUsuń
  3. A może bąbelki to wina zbyt wysokich temperatur? Ja bardzo rzadko miewam z tym problemy, a ostatnio, jak jest tak gorąco, bąbluje mi każdy lakier :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem sama, w sumie może racja, bo ja też nigdy nie miałam z tym problemów ...

      Usuń
    2. To nie jest wina lakieru tylko sposobu nakładania, też mi się to zdarza przy różnych lakierach

      Usuń
    3. Też racja, tylko, że ja zawsze nakładam dwie cienkie warstwy i nigdy się nie bąblowało . No cóż teraz miałam pecha ;)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com