Sensique Strong & Trendy Nails numer 181 Flowery Meadow.

17:56:00




Witajcie !

Tak jak już wczoraj wspominałam, dzisiaj nawiedzam Was ponownie. Dziś również lakier od Sensique, tak jak poprzednie dwa lakiery nie przypadły mi do gustu, tak ten mnie uwiódł ♥ Kolorek marzenie :) Zakochałam się w nim od razu. Produkt nie sprawia trudności przy nakładaniu, nie smuży, ma w sobie shimmer i jest on przełamany lekką nutką bieli, wykończenie kremowe, idealne krycie- dwie warstwy.
Nic dodać, nic ująć. Z pełną odpowiedzialnością, serdecznie polecam produkt, bo i jest piękny kolorek oraz świetny sam w sobie :) Kobietki ! Bierzcie się za niego :)

Buziaki :* 








Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ładny kolor, pięknym dodatkiem jest en brokat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, a brokat jest od Essence ;)

      Usuń
  2. Mam i też uwielbiam - ten kolor, idealny w użytkowaniu i do tego taniutki jak barszcz - no czegóż chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość lakierów os Sensique jest świetnych i do tego- jak słusznie zauważyłaś, są takie jak barszcz :D

      Usuń
  3. Jak już mówiłam - nie cierpię dziada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go w swojej kolekcji, kolor mi się szelenie podoba :) jednak nie mogę się przekonać do jego konsystencji, jest jakaś taka gęsta i ciężko się nim maluje, a dziwne to jest, bo to nie jest mój pierwszy lakier Sensique, inne zazwyczaj dobrze się sprawowały, a czerwony to już bajka <3 chyba, że ten Flowery meadow, który mi się trafił był jakiś felerny lub otwierany już w sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na konsystencję nie narzekam :) W sumie, to może byc lekko gęstawa, bo jest tam shimmer, może to od tego ? nie wiem :) Albo mógł byc już otwierany wcześniej, tak jak zasugerowałaś ..

      Usuń
  5. piękny kolorek, kupiłam sobie niedawno żółty z tej firmy, bo jeszcze nic nie miałam, ale nie mam czasu na razie go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest! Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com