A po imprezie odpoczniemy na trawie :) - czyli lakiery Sensique.

11:46:00





Hejka ! :)

Kiedyś już pisałam, że nie lubię zieleni i to na dodatek w takim wydaniu jak ta, ale chyba zmieniłam zdanie, lakier bardzo mi się spodobał. 
Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, schnie szybko i pięknie się błyszczy bez żadnego topu!

Disco Lights, bardzo mi się podoba! Moja mama również go uwielbia. Jedyny problem z nim, to taki jak przy większości lakierów brokatowych-zmywanie ;)

Buziaki :*









Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

18 komentarze

  1. kolor ładny, ale ja chyba bym się źle w takim czuła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś tak myślałam, ale zmieniłam zdanie kiedy ten pojawił się na moich pazurkach :)

      Usuń
  2. mi też się podoba, nawet mogę stwierdzić, że boski, ale nie wiem, czy bym się odważyła na taki :) generalnie nie czuję zieleni

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zieleń jest bardzo ładna :) I z tym brokatem super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo ładny odcień zieleni ;) mam tylko na razie jeden lakier z Sensique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę, to chyba żółty tak ? ;)

      Usuń
  5. Soczysta ta zieleń, choć jak dla mnie ten brokat nijak do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pomysłu z czym połączyc ten zielony, więc padło na brokat ;) Myślę jednak, że nie jest aż tak tragicznie ;)

      Usuń
  6. nie przepadam za zieleniami, ale ten ma ciekawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna trawiasta zieleń! Ślicznie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com