AllePaznokcie.pl - mani :)

16:31:00




Witam !

Dzisiaj przychodzę do Was z delikatnym, stonowanym mani. Myślę, że spokojnie można je nosić na co dzień jak i na jakieś wyjścia. Ten piękny róż, to ONE! Colour Exclusive numer 79, biel, to ONE! Colour Granite & Pepper numer 05, lakiery są z hurtowni AllePaznokcie.pl. Jako bazy użyłam odżywki z jedwabiem, na paznokieć serdeczny oraz kciuk nałożyłam top matujący, a na resztę paznokci Vinyl Top Coat. Na sam koniec, na swoje suche skórki nałożyłam olejek dwufazowy o zapachu melon-arbuz






Lakier nie sprawia trudności w nakładaniu. Jest dosyć lejący, ale nie zalewa skórek. Dzięki szerokiemu pędzelkowi łatwo i szybko malujemy nasze pazurki. Produkt schnie szybko, a do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. 


Top matujący, jest genialny ! Efekt jest świetny, daje prawdziwy mat. Top schnie w ekspresowym tempie, nie rozmazuje nam lakieru. Ogólnie jest świetny ! 


Vinyl Top Coat schnie bardzo szybko, jednak potrafi rozmazywać nam lakier, dlatego lepiej nakładać go w dużej ilości i bardzo delikatnie. Świetnie nabłyszcza lakier nie zmieniając przy tym jego koloru :)


Odżywka z jedwabiem, zaraz po nałożeniu świetnie wygładza płytkę paznokcia. Preparat możemy stosować jako bazę pod lakier lub jako lakier bezbarwny, który nabłyszczy niepomalowaną płytkę paznokcia.


Lakier z efektem pieprzy jest genialny ! Bardzo mi się podoba. Nie sprawia żadnych problemów, kryje przy dwóch warstwach :)


Olejek ma piękny i słodki zapach, dobrze nawilża suche skórki, poradził sobie idealnie z moimi :)

Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.




You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ten pieprzny lakier bardzo ciekawy, podobny do marmurków Lemax :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny mani i ciekawy różowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny róż ;) taki delikatny i uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje pięknie pomalowane paznokcie i pomysły na manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten biały jest świetny - bardzo mi przypomina Lemaxowego marmurka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie testuję od nich lakiery, niektóre już są moimi ulubionymi :0 Ale Twój różowy jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał dlatego go wybrałam :)
      Świetna sprawa testować ich lakiery, są świetne :)

      Usuń
  7. Dzieki Tobie chyba w koncu zdecyduje sie na "pieprzny" lakierek. A i odzywka tez zwrocila moja uwage- moze tym razem uda mi sie znalezc baze na moje paznokcie? Bardzo przyjemny mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka jest naprawdę fajna, świetnie wygładza płytkę paznokcia, podobno przyspiesza też wzrost paznokci :)

      Usuń
  8. Świetny ten róż :) masz bardzo ładne kształtne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do skórek polecam krem z Eveline. Znajdziesz o nim trochę informacji u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory lakierów są super i świetnie do siebie pasują :) A kształt paznokci ekstra :) Pozdrawiam Cię gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Również pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Pieprzowy lakier jest super, chociaz rozowy tez niczego sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com