AllePaznokcie.pl - neonowa panterka :)

13:34:00




Witam :)

Dzisiaj gości u mnie neonowa panterka :) Bardzo lubię panterkowe zdobienie, często u mnie widnieje na pazurkach. W neonowym wydaniu idealnie pasuje do obecnej aury. Mani jest banalnie proste w wykonaniu. Do jego wykonania użyłam lakiery ONE! Colour PRO numerki 65 oraz 63. Produkt posiada szeroki i płaski pędzelek, znajduje się w buteleczce o pojemności 15 ml. Lakiery są wodnite, ale nie zalewają skórek. Do pełnego krycia potrzebne są 3 warstwy, szybko schną. 
Na lakiery nałożyłam Wet Glass- preparat schnie w niewiarygodnie ekspresowym tempie, świetnie nabłyszcza nam lakier i co najważniejsze NIE ROZMAZUJE LAKIERU ! :) 

Buziaki :*










Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Boski *-* U mnie też dziś Allepaznokcie ale stonowanej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne są te kolorki!! :) też uwielbiam panterkę, a Twoja jest wybitnie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ale miło czytac takie słowa ! :)

      Usuń
  3. neony + panterka = idealne mani na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie neonki ;) mani z panterką rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzór świetny a połączenie kolorów genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Mojej panterce jeszcze daleko do Twojej, ale będę ćwiczyć dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeejku, naprawdę tak się cieszę z takich miłych słów ! :)

      Usuń
  7. Świetne kolorki, idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdobienie, a kolory odjazdowe

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com