AllePaznokcie.pl ONE! Colour PRO numer 64.

12:36:00


No hej :)


Tym razem na moich dłoniach znalazł się genialny, neonowy pomarańcz od AllePaznokcie.pl. Ogólnie nigdy nie przepadałam za neonami, ale te, które otrzymałam od AllePaznokcie.pl bardzo mi przypadły do gustu :) Są bardzo letnie, idealne na tę porę roku :) Lakier jest lejący, ma szeroki pędzelek, szybko schnie, do pełnego krycia wystarczą dwie standardowe warstwy.
Jeżeli ktoś lubi neony, to z pewnością będzie z niego zadowolony :)

Lubicie neonki ? :D

Buziaki :*










Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

20 komentarze

  1. świetny! ja uwielbiam neony!

    OdpowiedzUsuń
  2. soczysty ten kolorek ;) lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super neonek, ja mam chyba taki sam z Neo Nail

    OdpowiedzUsuń
  4. aż mnie oczy bolą od patrzenia :D jest zaje...sty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor! i jakie szałowe trójwymiarowe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek :) trzeba będzie wreszcie zakupić jakiś lakier w tym kolorku, bo zdjęcia zachęcają do pomalowania nim paznokci :)
    http://wampirkowy-skarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, na lato takie kolorki są najlepsze :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com