Błyszczyki Kobo Professional

12:51:00




Witajcie !

Tym razem mam dla Was coś do ust :) Błyszczyki od Kobo, to fajna sprawa. Bardzo je polubiłam, a w zasadzie nie wszystkie, bo tylko 3 kolorki, a reszta też fajna tylko, że po prostu odcienie do mnie zupełnie nie pasują ;) Błyszczyki są mocno na pigmentowane, a najbardziej krwista czerwień o numerze 219 Raspberry, którą można zobaczyć poniżej na zdjęciu, konsystencja jest gęsta i kleista, ale to bardzo dobrze, ponieważ dzięki temu produkt utrzymuje się dłużej na ustach. Błyszczyki Kobo są bardzo wytrzymałe, nie tak łatwo je " zjeść " ;) Spokojnie wytrzymają do 3-4 godzin na ustach bez większych poprawek :) Bardzo ładnie się błyszczą. 
Czy polecam ? Oczywiście, że tak :)
A poniżej przedstawiam Wam kolorki, które najbardziej przypadły mi do gustu :)

Buziaki :*


204 Carmel Ice

206 Coral Chic

219 Raspberry

Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.




You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja się z błyszczykami nie lubię :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ze szminkami :< Ciężko mi trafic na odpowiednią ;p

      Usuń
  2. Ten czerwony jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam nr 214 raspberry cocktail, ale jeszcze jej nie używałam. Te jasne kolory tez są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie te błyszczyki są świetne pod względem trwałości :)

      Usuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com