Błyszczyki od firmy Sensique :)

14:25:00




Hejka :)


Postanowiłam zawitać do Was z recenzją błyszczyków. Błyszczyki mają piękny zapach, taki .. ogórkowy ? :)  W opakowaniu wyglądają na nasycone, mocno na pigmentowane... Niestety, nie są one takie. Na ustach wyglądają delikatnie, nie rzucają się w oczy. Widać jedynie ich "blask" , jest on spowodowany drobinkami brokatu, który znajduje się w produkcie. Konsystencja jest dosyć gęsta, dla mnie jest, to plus, bo błyszczyk dzięki temu, dłużej trzyma się na ustach :)  
Moim ulubieńcem jest piękny, malinowy kolorek ♥ Nadaje ustom naturalnego kolorku, wygląda ładnie :) Pozostałe również mi się podobają, ale to TEN jest najpiękniejszy :)

Ogólna opinia ? Produkt jest bardzo fajny, dobrze nawilża usta. Ogólnie jest okej :) Jeżeli jesteście chętne, to kupujcie :)

Buziaki :*

Numer 300

Numer 301

 Numer 302

 Numer 306

Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.



You Might Also Like

6 komentarze

  1. mam chyba 301 (starł się już numerek), ale jestem mega zadowolona, po prostu idealnie pasuje do mojej bladej twarzy ten kolorek, a jakościowo też jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama bardzo uwielbia 301 :) Jakościowo są świetne :)

      Usuń
  2. 301 podoba mi się najwięcej , potem 300

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyków z tej firmy jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com