Kobo Professional Colour Trends numer 28 Miami .

12:06:00


Hej Wam ! :)


Na pazurkach zagościł piękny niebieski kolorek od Kobo o nazwie Miami :) Kolorek w buteleczce nie za bardzo mi się spodobał... ale na pazurkach bardzo ♥ Jest przepiękny, taki mój :) Lakier świetnie kryje, szybko schnie, delikatnie barwi płytkę, ale nie jest najgorzej. Jestem zdecydowanie na tak w kwestii kolorku jak i produktu. Uwielbiam kolor niebieski, więc myślę, że ten będzie pojawiał się na moich pazurkach częściej ;)

A Wy jaki macie dzisiaj kolorek na paznokciach ? :)

Buziaki :*












Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

24 komentarze

  1. kolor jest cudowny i bardzo podobają mi się zmalowane kwiatki :) ja obecnie mam paznokcie w kolorze mięty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego, a miętowy ubóstwiam ♥

      Usuń
  2. Na paznokciach wydaje się być bardziej intensywny. Lubię takie kolory :D A dziś mam szary błękit na paznokciach, już 3 dzień, czyli jak na mnie to długi czas noszenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, na pazurkach jest bardziej intensywny :) Ja zazwyczaj nosiłam jeden lakier z 5 dni na paznokciach, ale teraz zmieniam częściej :D

      Usuń
  3. Piękny :D Jak najbardziej mój kolorek ;) Świetny dodatek w postaci kwiatuszków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również :D Kwiatki, to było mega wyzwanie :D Tak dawno nie robiłam żadnych 'malowanych' zdobień na paznokciach :)

      Usuń
  4. uwielbiam własnie niebieskie w tym stylu oraz te bardzo rozbielone błękity ;) po prostu cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny błękit :) w mojej kolekcji też gości wiele odcieni niebieskiego. A dziś akurat testuje lakier chromowy od allepaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba się kiedyś skuszę na chromowy :) Bardzo fajnie wyglądają :)

      Usuń
  6. niebieskości wszelakie zawsze znajdują w moich oczach zachwyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj mam błękitny Rimmel by Rita Ora, piękny kolor, niestety aplikacja lakieru jest totalną katastrofą. :(
    Śliczne zdobienie.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, szkoda, że aplikacja jest porażką :/ Właśnie miałam zamiar kupic ten lakier, bo kolorek mi się bardzo podoba, ale nie będę w takim razie ryzykowała ..
      Dziękuję :)

      Również pozdrawiam, buziaki :) ;*

      Usuń
  8. Bardzo pozytywny kolor, a calosc ladnie wyglada z kwiatowym zdobieniem :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcień bardzo mi się podoba no i to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienie zrobione po mega długiej przerwie od malunków ;)

      Usuń
  10. piękny kolor! i mega urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam niebieskie odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com