Kobo Professional

10:31:00





Cześć !

Moje Kochane, nie było mnie tutaj już jakiś czas… Było, to spowodowane brakiem dostępu do Internetu, niestety. W związku z tym mam dzisiaj dla Was 3 recenzje razem :) Przedstawię Wam trzy lakiery firmy Kobo Professional- mój ideał, czyli Forget me not; Chery flover; Amsterdam. Będzie, to długi post, ale mam nadzieję, że przejrzycie go do końca ;) Nie przedłużając przejdę do rzeczy..

1.  Forget me not 42

Jak dla mnie, lakier ideał! Kocham go ! Jest, to najwspanialszy kolorek jaki kiedykolwiek miałam. Jest w miarę mocno na pigmentowany, trąci trochę neonkiem. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy lakieru, szybko schnie, konsystencja jest przyzwoita, nie jest problematyczny.
Czy polecam ? Ależ oczywiście, że tak! Cudo jakich mało! :)











2. Amsterdam 25

Przepiękny kolorek. Pierwszy raz zobaczyłam ten lakier u Nails Revolutions i bardzo mi się spodobał. Lakier jest świetny, nie sprawia trudności przy malowaniu, schnie szybko, nie barwi, ładnie się błyszczy, jest okej :) Bardzo polecam :)







3. Cherry Flover 39

Widząc ten lakier na pazurkach innych blogerek, bardzo mi się spodobał… U mnie jednak niestety nie :/ Lakier ma bardzo wodnistą konsystencję, która utrudnia aplikację i zalewa skórki, co widać na zdjęciach, co prawda, schnie szybko i ładnie się błyszczy, ale już więcej nie zawita na moich paznokciach ! 





Myślę, że to wszystko w tym poście :) Jednak nie jest on aż taki długi jak się tego spodziewałam :)

Buziaki ! :* 


Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.




You Might Also Like

15 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mi się on u innych podoba na pazurkach ;)

      Usuń
  2. Moim faworytem jest chyba Forget-me-not, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezapominajka zdecydowanie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten delikatny błękit jest genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam niebieskie, które właśnie "trącają" neonkiem :D zdecydowanie mój kolorek, aż go sobie chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such beautiful manicures. I love your nails :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż jest taki hmmm zwykalczek jakich wiele , ale Forget me not jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie lakiery pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com