Love Affair - Salon Perfect

22:25:00


Witajcie !


Dzisiaj trochę czerwieni, jest piękna, kobieca, elegancka, itd., Niestety ta czerwień nie jest zbyt dobra. Kolor sam w sobie jest obłędny! Lakier posiada czerwono-złoty shimmer, jest dosyć lejący, ale nie zalewa skórek, posiada długi i chudy pędzelek, którym można idealnie pomalować pazurki, szybko schnie, błyszczy się pięknie bez topu.. Można by powiedzieć, że lakier jest ideałem... Niestety tak nie jest, lakier ściera się z końcówek zaraz na drugi dzień, nawet gdy nałożę na niego Seche Vite :/ 
Czy polecam? Na jeden wieczór jest idealny :)

Jutro pojawi się obiecana, długa recenzja ;)





Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Chociaż nie lubię tego wykończenia wyjątkowo mi się podoba , bo lubię czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie... taka trwałość z SV to totalna porażka :/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny kolor i piękne wykończenie, ale szkoda że taki kiepski jakościowo

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię czerwień, ale ta do mnie nie przemawia, ale na pewno na żywo wygląda lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny jest ten kolorek i te drobinki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę czerwienie bez dodatków :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com