Makijaż z My Secret :)

15:08:00


Witajcie !


To mój pierwszy makijaż pokazany na blogu ! Nigdy wcześniej tego nie robiła, nie lubię kiedyś większa ilość osób ogląda moją mordkę :D No ale w końcu się przełamałam i postanowiłam  wykonać makijaż, miałam zrobic samą recenzję produktów, ale stwierdziłam, że zrobię przy tym makijaż :) Nie wiem czy się Wam spodoba czy nie, ale wszystko przyjmę z pokorą :)

Cienie, które użyłam do zrobienia makijażu, to Double effect eye shadow numer 403, 407, 408. Cienie są przyzwoite, nie ma z nimi problemu, są delikatne i mają w sobie dużo brokatu- osobiście uwielbiam takie cienie z brokatem, który osypuje się troszeczkę przy nakładaniu ;) Nie zbijają się w załamaniu, długo się trzymają.

Makijaż rzęs wykonałam nową maskarą od My Secret - Create Your Lashes, maskara jest cudowna, łatwo się ją nakłada, wygląda już dobrze nawet przy jednaj warstwie :) Tusz ma silikonową szczoteczkę- lubię takie, która z jednej strony ma krótkie włoski, a z drugiej dłuższe. Bez problemu wymodelujemy sobie produktem nasze rzęsy. Kiedyś miałam jedną maskarę My Secret i niestety się nie sprawdziła, odbijała się na dolnej powiece od rzęs, więc myślałam, że ta również się nie sprawdzi.. myliłam się, maskara wytrzymała do końca dnia w idealnym stanie ! Już ją za, to uwielbiam ♥

Na policzki nałożyłam róże od My Secret, tak tak, róże, wszystkie trzy na raz :) Połączenie ich ze sobą dało fajny efekt. Szczerze mówiąc, nigdy nie lubiłam używać róży, wolałam bronzery, ale kiedy użyłam tych zmieniłam swoje zdanie. Mają one świetne kolorki- moim zdaniem dosyć naturalne, dzięki, którym nasz makijaż wygląda delikatnie. Róże również długo utrzymują się na twarzy.

Na usta nałożyłam błyszczyk Fashon Lip Gloss o numerze 102, jest on bardzo naturalnie i świetnie współgra z całym makijażem. Mazidełka do ust są dobrej jakości. Odpowiednio nawilżają usta, delikatnie się błyszczą i wyglądają naturalnie. Jednak nie utrzymują się za długo ...
Ogólna opinia ? Wszystkie produkty są okej, ale najbardziej przypadła mi do gustu maskara, którą Wam gorąco polecam ! :)

Ufff... udało się, pierwszy makijażowy post za nami :) Myślę, ze wyszło okej :) Jakie jest Wasze zdanie ? 

Buziaki :*

Double Effect Eye Shadow numer 403, 407, 408

 Na ustach numerek 102 :)

  Błyszczyki Fashon Lip Gloss - (kolejno) 102, 111, 112, 113.

 Tak prezentuje się całość. Ależ okropnie wyszłam :D  

Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo fajny i prosty w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa w kwestii makijażu są dla mnie ogromnie ważne :)

      Usuń
  2. Ładny, delikatny, a dodatkowo nie w takim typowym kolorze nudziaków :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej maskary nie widziałam, wygląda na interesującą, lubię odkrywać nowe, tanie perełki :)
    Myślę, że spokojnie możesz pokazywać makijaże na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskara jest naprawdę świetna :) Warto spróbować :)
      Dziękuję za te słowa :*

      Usuń
  4. mam ten sam błyszczyk, innych kosmetyków z tej firmy poza lakierami nie miałam jeszcze ;makijaż całkiem fajny , taki delikatny codzienny

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com