My Secret Hot Colors numer 184 Sea Wave / Spa Oil.

13:08:00


Witajcie!


Bardzo długo się zbierałam do napisania recenzji tego lakieru. Kolor jest przyjemny, bardzo lubię niebieskie odcienie pod każdą postacią! Produkt zawiera delikatny, niebieski shimmer, nie sprawia problemów w aplikacji, do krycia potrzebne są dwie warstwy, schnie szybko. 
Czy polecam? Tak, mi bardzo przypadł do gustu :)




Przy okazji postanowiłam również napisać kilka słów o kosmetyku do pielęgnacji paznokci.
Spa Oil, to idealne rozwiązanie dla suchej skórki wokół naszych pazurków, świetnie nawilża, co jest dla mnie najważniejsze, niestety nie mamy przy produkcie pędzelka, a pipetkę, jednak nie jest aż tak źle przy aplikacji, produkt jest raczej bez zapachu.
Czy polecam? Oczywiście, jeżeli masz suche skórki, to jest idealny produkt dla Ciebie :)





You Might Also Like

6 komentarze

  1. mam prawie identyczny tylko, że z Sensique :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go już jakiś czas, a jeszcze nie malowałam. chyba muszę nadrobić, bo jest piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek ;) lubię niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski bardzo fajnie wygląda z tym shimmerem, a ten różowy lakier z jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com