Tym razem coś dla upiększenia naszych oczu :) Kosmetyki KOBO Professional.

23:29:00




Witajcie !

Kochane moje, dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma kosmetykami Kobo. Będą, to kredki do brwi, baza pod cienie, eyeliner i konturówka oraz tusze do rzęs. Coś mi przypadło do gustu i jest godne polecenia, a coś niestety nie, ale o tym przekonacie się w dalszej części tego posta :)
Kosmetyki marko Kobo, są naprawdę dobrej jakości i ich cena jest przystępna dla większości z nas, tanie produkty dobrej jakości. Produkty te są przeznaczone dla laików w dziedzinie makijażu jak i dla profesjonalistów. 

Zacznijmy, więc recenzje dzisiejszych kosmetyków.
1. Kredki do brwi- wersja czarna i brązowa.

Kredki do brwi są dobrej jakości, są twarde i świetnie można nimi podkreślić i wypełnić nasze brwi. Zawierają witaminę E oraz wosk pszczeli, który ułatwia całą sprawę związaną z aplikacją produktu. Kredki rzeczywiście nie rozmazują się i są na swoim miejscu przez cały dzień! Kosmetyk znajdziemy w dwóch wersjach- brązowej i czarnej, brązowa jest przeznaczona raczej dla Pań o jasnych włosach, a czarna zaś dla brunetek. Do testu użyłam wersji brązowej i wiem, że to był błąd.... Jestem brunetką i mi bardziej pasuje czarna wersja.
Czy polecam produkt ? Hmmm, raczej tak. Nie jest on jakiś super, ale też nie jest tragiczny. Ale jak, to mówią " Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma" :) Więc jeżeli będziecie w potrzebie śmiało sięgnijcie po którąś z wersji ;)






2. Baza pod cienie.

Baza jest idealna! Produkt jest zamknięty w małym, czarnym, plastikowym słoiczku, jest zabezpieczony folią aluminiową. Konsystencja jest kremowa i nie sprawia trudności w nakładaniu, ma piękny zapach- a przynajmniej mi się podoba, niektóre dziewczyny twierdzą, że opakowanie mogłoby być lepsze, ponieważ czasami sprawia trudności przy zamykaniu-nie domyka się, ja natomiast nie ma  z tym problemu, nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się żebym nie mogła zamknąć słoiczka. Może jestem jakaś wyjątkowa :D Czy polecam produkt ? Tak, cienie świetnie utrzymują się na bazie cały dzień, odcienie są intensywniejsze. 




3. Konturówka i eyeliner.



Konturówka, to fajna sprawa. Jest miękka, idealnie i sprawnie obrysowuje się nią kontur oka, nie rozmazuje się! Trzyma cały dzień! Szczególną uwagę zwraca na, to moja mama, ponieważ lubi podkreślić sobie linię wodną i wymaga od produkty aby był wytrzymały i nie rozmazywał się po chwili. Ja natomiast nie lubię tego typu podkreślania oka, ale zdarza mi się to ;) Producent, do produktu, dołożył temperówkę, dzięki której można w każdej chwili sobie natemperować konturówkę :) Myślę, że jest, to fajna opcja :)
Czy polecam kosmetyk ? Tak, mimo tego, że nie lubię podkreślać sobie oka konturówką, to tą bardzo polubiłam i będę często po nią sięgać, ponieważ jest trwała i nie rozmazuje się.





Ech ten nieszczęsny eyeliner .... Uwielbiam robić sobie kreskę eyelinerem, wymagam tego żeby nie odbijał mi się on na górnej powiece i żeby trzymał się do końca dnia. Produkt marki Kobo jest świetny, wygodnie się nim maluje, dzięki temu, ze jest on w mazaku ułatwia całą sprawę aplikacji, jest bardzo intensywny, utrzymuje się w miarę długo, ale jego największym minusem jak dla mnie jest, to że odbija się na powiece :/ I właśnie dlatego nie polecam go ... Oczywiście jeżeli ktoś chce spróbować, to śmiało :) Ale ja go nie zakupię po skończeniu tej sztuki...  


4. Tusze do rzęs.


Info od producenta : Tusz pogrubiający.
Spektakularny efekt ekstremalnie gęstych rzęs.
Dzięki zawartości polimerów i silikonowych mikrosfer rzęsy są pogrubione, wydłużone i podkręcone. Zawarte w formule woski naturalne dodatkowo odżywiają rzęsy i  chronią je przed czynnikami atmosferycznymi. [źródło: www.koboprofessional.pl]

Moja opinia ? Tusz jest okej, świetnie pogrubia rzęsy, wydłuża je, idealnie rozdziela, jednak jakiegoś specjalnego podkręcenia nie zauważyłam, bo z natury mam podkręcone rzęsy, więc po pomalowaniu rzęsy są tak samo podkręcone jak przed pomalowaniem. Czerń jest w miarę intensywna. Jednak kosmetyk mnie zawiódł ... Strasznie odbija się pod okiem jak i na górnej powiece .. Więc .... NIE POLECAM PRODUKTU. 
22.99 zł/ 12 ml.


Info od producenta : Tusz zwiększający objętość rzęs.
Głęboka czerń, wyraziste spojrzenie.
Formuła tuszu wzbogacona w wyciąg z wiśni japońskiej, potrójnie czarny barwnik oraz naturalne woski i polimery
  • wyraźnie rozdziela rzęsy
  • pokrywa je intensywnym kolorem głębokiej czerni
  • nadaje im zdrowy wygląd i piękny połysk[źródło: www.koboprofessional.pl]

Moja opinia ? Jak dla mnie tusz jest idealny, genialny! Tusz świetnie podkręca rzęsy, pogrubia je niesamowicie, widocznie rozdziela rzęsy, wydłuża, kolor jest bardzo głęboki i co najważniejsze ? Nie odbija się pod okiem i na górnej powiece! Jest niesamowicie wytrzymały. Gorąco polecam! 
18.99 zł/ 11 ml .


Info od producenta : 
Tusz 3 w 1
Efekt teatralnego spojrzenia w wydaniu XXL!
Nowoczesna formuła bogata w naturalne woski, polimery i mikrosfery.
  • ekstremalnie zwiększa objętość rzęs o 300%
  • maksymalnie pogrubia, wydłuża i rozdziela
  • pielęgnuje i regeneruje rzęsy od wewnątrz[źródło: www.koboprofessional.pl]

Moja opinia ? Niestety, ale maskara wcale nie dale efektu teatralnego.. Nie zwiększa objętości, nie pogrubia, jedynie delikatnie wydłuża i idealnie rozdziela rzęsy, również nie zostawia po sobie śladów pod okiem ani na górnej powiece. Niestety, nie polecam produktu, ponieważ nie spełnia on obietnic producenta .. 
23.99 zł / 14 ml.



Co najbardziej przypadło mi do gustu ? Eyeshadow Base, Long Lasting Eye Liner, Black Perfection Mascara, te produkty najbardziej polecam :) 

Miałyście, któryś z powyższych produktów ? Sprawdziły się u Was ? 

Buziaki :*


Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.




You Might Also Like

10 komentarze

  1. bardzo zaciekawił mnie ten tusz :P
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusze mnie najbardziej interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kredke do brwi kobo i uwielbiam! Ale ja mam z temperowką. Moja nie jest twarda, twarda to jest Essence a ta jest idealna, łatwo się nią maluje, bardzo dobrze się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te też są twarde, ale bardzo sprawnie można nimi malować brwi, bo nie sprawiają kłopotów :)

      Usuń
  4. jeszcze nie miałam nic z kosmetyków do makijażu od KOBO, ale po Twojej recenzji kusi mnie baza pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto w nią zainwestować :) Oczywiście, wiadomo,że nie u każdego się sprawdzi ;)

      Usuń
  5. kompletnie nie znam tej firmy, nie spotkałam u siebie w sklepach ich produktów, ale tusze bym chętnie wypróbowała

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com