Tym razem wybieramy się do San Francisco - czyli Kobo Professional numer 16.

11:55:00




Hej !

Dzisiaj jesteśmy w San Fransisco :) Przedstawiam Wam piękny, czekoladowy brąz od firmy Kobo Professional. Brąz pod różnymi rodzajami uwielbia moja mama, a ja tylko je lubię :) Nie ukrywam jednak, że ten przypadł mi do gustu bardzo !
Lakier jest mocno na pigmentowany, jest w miarę gęsty, ale nie jest przy tym problematyczny w aplikowaniu, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, szybko schnie i nie barwi skórek ani paznokci. Lakier godny uwagi :)

Buziaki :*






Produkt otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

9 komentarze

  1. kolorek średnio mi się podoba, ale ogólnie KOBO jest OK ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz więcej mi się podoba kolorów z KOBO :) Chyba mój samotny Cherry Flover niedługo nie będzie już samotny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ostatnio też na brązy wzięło ;) całkiem ładna ta czekoladka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten brąz a ze złotem super wygląda. Kolor na jesień będzie idealny

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, ciekawe co producent miał na myśli nazywając tak spokojny i stonowany lakier nazwą jednego z bardziej kolorowych miast w Stanach ;) fajne wygląda z tym złotkiem, ale sam dla mnie byłby za smutny

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com