KISS My Lips

16:55:00




Witajcie!

Znowu po długim czasie na blogu :) 
Jakiś czas temu My Secret wypuściło na rynek nowe produkty, 27 nowych kolorów lakierów, a niedawno również, balsamy do ust w szmince :) 
Słodkie balsamy od razu przypadły mi do gustu. Produkt jest genialny, świetnie nawilża usta, długo na nich się utrzymuje, zapachy są cudowne! , na ustach pozostawia tylko delikatny kolorek, co również- jak dla mnie- jest plusem, bo nie zawsze chcę aby moje usta rzucały się z daleka w oczy. 
Mamy trzy kolorki:
Nr 1 Sweet,
Nr 2 Juicy,
Nr 3 Tender .

Czy polecam? Ależ oczywiście, że tak ! Na jesień i zimę są odpowiednie dla nawilżenia naszych spierzchniętych ust :)



Produkty otrzymałam w ramach współpracy, jednak nie miało, to wpływu na moją opinię.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Brzmi ciekawie wygląda zachęcająco chyba się skusze
    Może nie powinnam lecz zapraszam http://makeupelzbieta.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę, ale pewnie nieco później, w zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory ładne, ciekawe jak na ustach wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie fajnie wygladają , takie cudeńka zawsze mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się bardzo, że jesteście cały czas ze mną i moim blogiem. Dziękuję Wam za to ! Doceniam każdy ślad, który pozostawiacie po sobie, to że informujecie mnie o tym co się podoba, a co nie :) Każde słowo krytyki, mobilizuje mnie do tego aby naprawiać swoje błędy :)
Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Jeżeli mnie obserwujesz lub poszły od Ciebie kliknięcia w linki, to poinformuj mnie o tym - ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)

Born Pretty Store

Lady Queen

BangGood.com